There was an error in this gadget

Thursday, August 25, 2011

♫ When I was a kid ♫

Assalamualaikum dan selamat pagi.(^_^)
Pagi yang cerah.Cuaca yang sesuai untuk santai-santai.hehe..Aku dengar budak kecik bercakap dalam bahasa yang dia sorang je paham.Afrina Fatini,budak kecik yang banyak cakap.Masa aku besar-besar macam tu,aku banyak cakap tak eh?

Berdasarkan keterangan saksi,aku masa kecik takut dengan orang lain.Tak mo lepas daripada ummi.Bukan aku jer.Semua adik beradik aku macam tu.Ummi citer,masa aku kecik aku la yang paling banyak barang perhiasan orang kate aksesori rambut.Mungkin sebab tu sekarang aku suka aksesori-aksesori yang comel-comel.

Masa aku kecik,aku montel.Pipi tembam..badan bulat.Pastu rambut tempurung.Hahaha..tapi sekarang tak taula nape kemontelan tu dah beransur-ansur hilang.Orang selalu tanye"bila Atun nak besar ni?"..kurus sangat ni..hahaha..


No comments:

Post a Comment