There was an error in this gadget

Sunday, August 7, 2011

Happy Birthday to me..(^_^)

Assalamualaikum w.b.t..
Hallo..=)
Bile bagi tajuk camtu ingat kat Usop yang berlakon dalam hantu kak limah.."Happy birthday to me...happy birthday to me..uuuu..kek bluberry kegemaran Usop..."hahahaha..tak boleh bla..dengan tangan dia..

Sekarang aku bukan nak citer pasal Usop ataupun kak limah.Back to me..aku dah 20 sekarang.Rasa macam tak caye ade gop.D-U-A P-U-L-U-H tahun..dah tade dah nombor 1 kat depan umor aku melainkan 80 tahun lagi.Itupun kalo dipanjangkan umor..Alhamdulillah,bersyukur kepada Yang Maha Esa kerana memanjangkan umurku hingga sekarang.=)

Dulu aku rasa jadi wanita berumur 20 ni tua.Tapi sekarang aku tak rasa gitu pun..koya muda la ni.Hehehe..Bila umor dah meningkat tanggungjawab pun makin besar.Tanggungjawab sebagai hamba Allah,tanggungjawab terhadap ummi ngan abah,adik beradik dan lain-lain..paling utama tanggungjawab terhadap diri sendiri.

Sempena umor aku 20 ni,aku ada buat azam yang insya-Allah aku tunaikan seperti:
1)Jadi matured sket.
2)Boleh bawak kete.
3)Mencuba sesuatu yang tak pernah cuba (kearah kebaikan)

Azam banyak-banyak pun tak boleh jugak..nanti tak kesampaian. Semoga dengan tercapainya umor aku 20 ni,aku menjadi manusia yang lebih baik.Amin.

Sekian sahaja daripada sweet 20 gurl..hihihi..salam..

No comments:

Post a Comment