There was an error in this gadget

Thursday, October 28, 2010

Biomedical Electronic's First Year Students.




Assalamualaikum...jeng..jeng!!!

I'm coming...

Look at the picture above..kehkehkeh..poyo je semua.


Inilah muka 3 orang budak Biomedical Electronic Tahun 1 di UniMAP sesi 2010/2011.

Ni..kitorang nak naik utubis(bas)..dah abis kelas..sempat lagi berposing.Nasib baik pak cik bas tak join sekali.


Uniknya,kampus kitorang ni jauh daripada asrama.Agak-agak dalam 50km kot..tak pun kurang sikit tapi tetap dalam istilah jauhn la.Pagi-pagi naik bas sejam lebih awal sebelum kelas start.Our feveret bas ialah bas kaler hijau bernama Impian Sejati.Kenapa feveret?Ana pun tak taula.
Kitorang punya kelas mengandungi student paling ramai dalam PPK Mekatronik tu.Kalau tak silap la.Orang selalu salah anggap kami ni bakal doktor sebab ada Biomedical tu..hehehe..
tak sebenarnya..mengikut kata pensyarah kitorang,kitorang ni sebagai backup doktor especially dalam peralatan elektronik hospital.Nama pun Biomedical Electronic engineering.
Aku seronok belajar dalam kelas ni sebab kawan-kawan aku semua happening..lawak2..
apa-apa pun aku doakan supaya kami semua berjaya dalam masa 4 taun kat sini.Insya Allah.
I need to go..see u next time ya..papai..Salam=]

Sunday, October 3, 2010

kucing ooo kucing


Assalamualaikum..
Hai..hai..hai..
yargh!!Selamat pagi semua.
Mulakan harimu dengan mood yg baik...senyum..senyum..ark! comelnye=)
Hihihihi...nampak tak gambar kat atas tu.Kucing kan? kehkehkeh..
tu kucing yg menginap kat belakang rumah aku.Yang besar tu namanye miuwie. Yang kecik tu pulak namenye miuwe jr.Mereka berdua ni ade pertalian darah. Yang besar itu mama,yang kecik tu anak.
Miuwe jr sebenarnya ade sekor kakak dan sekor abang.Tapi dua-dua dah pegi tinggalkan dia dengan mamanya.Ok la tu,tak payah berebut kalo nak menyusu kan?Patutla skarang ni miuwe jr bulat mcm batu sungai.Kalau bergolek-golek tu lagi comel kelihatannya.
Aku rasa bahagia sangat kalo tengok mama ngan anak ni bergurau.Damai je rasa..senyum sorang-sorang dan kadang-kadang gelak sorang-sorang bila tengok dua ekor makhluk ni.
Miuwe jr memang nakal.Suka lompat-lompat.Bukak je pintu belakang,dia lompat nak masuk rumah.Hehehe..comel..
Miuwe lak,pantang ade bakul kain.Mula la nak menggesel-gesel badan dia kat bakul tu.Umi selalu marah miuwe.Umi cakap,"Eeeiii..miuwe ni!Jangan gok gesel-gesel kat bakul ni.Melekat bulu nanti.."Tapi miuwe buat dono je.Makin di gesel badan tu ade la.Hihihi...telinga kuali betul la miuwe ni.
Tapi setelinga telinga kuali miuwe ni,dia tetap sayang kat anak dia.Dia rela tak makan semata mata nak bagi anaknya makan.Anaknye makan lebih tak pe..dia nak tengok anaknye membesar dengan sihat.Nak bagi scott emulsion,tak padan pulak kan?Kucing..
Ape-ape pun kepada kucing-kucing sedunia,I Love U All.Hihihi..
Akibat korang-korang la aku kene gelar kucing.Hihihi..
Penat la tangan ni tulis panjang-panjang.Lenkali kalo panjang umur,aku tulis lagi.Papai..Assalamualaikum.=)