There was an error in this gadget

Thursday, July 5, 2012

Alhamdulillah,thank you Allah..

Assalamualaikum..dan selamat petang.
Ape ni,tajuk english,ceritanya melayu?
Hehe..sebab rasa tajuk tu paling sesuai.

Hari ini aku gi ambik test jalan raya. Test untuk mendapatkan lesen P. Masuk kali ni dah kali ketiga aku ambik test jalan raya. Alhamdulillah,syukur yang tak terhingga,aku lulus dan markah yang tak mengecewakan.

Pada awalnya, aku rasa sangat-sangat gementar sampai menangis-nangis.Hoho..nak ambik test pun menangis. Yela..dua kali failed kat lampu isyarat buat aku semacam trauma dengan benda alah 3 kaler tu(bila ada pegawai jpj kat sebelah la). Tapi alhamdulillah,berkat doa umi,abah dan adik beradik lain dan juga kesungguhan kita nak benda tu..mintak dengan tuhan sesungguh-sungguh hati,,hasilnya memang sangat mengembirakan.


Sekarang,aku dah ada lesen P. Moga-moga dengan adanya "certificate" ni,kehidupan aku menjadi lebih baik. Insya Allah..(^_^)
Sekian.Wasalam.

No comments:

Post a Comment