There was an error in this gadget

Sunday, November 27, 2011

Hati yang sedih..

Assalamualaikum..selamat petang.
hari ni hari ahad.Hari yang cerah..tade hujan..cuaca yang agak-agak panas.Aiskrim aku pun cair tadi kena matahari.Cuaca cerah tapi hati aku mendung..banjir dalam hati..hati menangis.

Biarla aku bawak hati yang sedih ni ke kfc..makan fries laju-laju hilang sikit sedihnye.Minum krushers memaniskan wajah yang moyok.Sedihnye mengenangkan alasan yang diberikan..ye..aku akui itu memang kesilapan lazim seorang manusia.Aku pun macam tu..tapi tak taula nape hati aku sedih lagi padahal bende tu kecik jer..tak sebesar gajah.

Maybe aku ni seorang yang manja..sikit punya hal nak sedih..nak merajuk..nak nangis..eh,ingat senang ke tahan nangis..sakit kepala tau tahan nangis ni..nasib baik kilang air mata aku tau timing..
Bila dikenangkan akan sebab itu,hati aku menangis banyak-banyak.Orang tak nampak..tapi tuhan tahu dan aku pun tahu.Kuatlah wahai Hayatun Syamilah binti Nordin.Yargh!! pengorbanan itu perlu..dalam hidup ni tade yang tade masalah.so,i must face it.Jangan biarkan diri dikawal emosi.

Teruskan ceria yer..=D
Ces..ayat touching plak dier ni..hahahaha..

1 comment: