Friday, December 2, 2011

sepatutnya aku bagitau bende ni dulu lagi..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Kepada sesape yang membaca atau terbaca penulisan ini..
Based on the topic,aku sepatutnya bagitau bende ni awal-awal lagi..selepas pembukaan blog ni..
About me..all about me..=)

Name dalam surat beranak dan kad pengenalan yang didaftarkan ialah Hayatun Syamilah binti Nordin.Dilahirkan pada 7/8/1991 di Hospital Keningau,Sabah..nom ic..910807-12-****..aku dibesarkan di Terengganu negeri kelahiran abahku.Rasanya dah 15 tahun lebih kut aku menetap kat ganu ni..

Aku start belajar kat Tadika Kemas Tok Randok,then pindah ke Tadika Kemas Bukit Mengawan(cam pelik je name)..Darjah 1-darjah 6 aku bersekolah di SK Menerong.Form 1-form3 di SMK Menerong dan form4-form 5 di SM Sains Kuala Terengganu.Kemudian sambung lagi ke Matrikulasi Negeri Sembilan.Sekarang sedang mengambil ijazah dalam bidang Kejuruteraan Elektronik Bioperubatan di Universiti Malaysia Perlis.

Hobi aku menghias,membaca dan tido..(diutamakan tido).Cita-cita,dulu aku nak jadi arkitek,pastu tukar nak jadi veterinar..tapi sekarang dah masuk bidang engineering ni..kene tukar la cita-cita..faveret food..not so sure sebab boleh berubah-ubah..faveret kaler,pink! Sebebarnya banyak kaler yang aku suke..tapi paling banyak barang aku kaler pink..ngan purple.

Em..aku seorang yang agak-agak sensitif,dalam erti kata lain cepat touching..mane-mane yang agak-agak sedih,bisa buat air mata aku mengalir.Aku jarang serius dalam perbuatan or percakapan dan aku pun tak tau sebenarnya bila aku serius..a little bit childish(koya comey la..)
Suka ketawa dan sekali kotak ketawa aku dirangsang,susah aku nak berhenti.Ha..satu lagi aku mesra dengan mana-mana orang yang aku kenal(rasenye..)

Merajuk? Cemburu? Marah? Merajuk..sekarang dalam tahap sederhana..Cemburu..agak-agak kronik.Marah..insya Allah cuba diminimumkan.Kalo marah-marah nanti cepat tua.Hehe..Prinsip aku,sedaya upaya cuba menepati masa..bilik tak boleh disepah-sepahkan dan haruslah berbau harum..

Macam dah panjang je..oklah..nanti lenkali aku tulis lagi..sekian..ha..ape? Nombor telefon?
013-*******.Papai..wasalam..=)

No comments:

Post a Comment