Thursday, November 17, 2011

Jamuan 4RZ

Assalamualaikum dan selamat malam bagi yang dah nak tido..
Huhuhu..cejuk er..ekon ni..
Hehehe..tajuk ni timbul dalam fikiran aku masa maghrib tadi.
Cam mane boleh keluar tajuk ni,rahsia.....

Berkenaan tajuk ni..aku teringat satu peristiwa masa jamuan akhir tahun 4al-Radzi,kelas aku mase form 4.Orang yang tukang atur program ni..memang sangat kreatif.Olo..baru nak puji sekarang..
hehehe..jamuan tu bertempat kat restoran tepi pantai.Cikgu kelas aku pun datang..

Makanan yang ditempah tu memang sedap..lain daripada yang lain.Then,ade satu event jawab soalan berdasarkan soalan SPM..Aku kena tajuk sejarah tamadun ape eh..lupe da...mula-mula tak ingat jawapannye ape..tapi ade orang tolong..dapat la hadiah..kotak besar..berat pulak tu..uish..macam lumayan jer hadiah ni..orang lain punye kecik-kecik..aku dapat yang besar..hohoho..

Pastu adela buat anugerah..anugerah budak kelas paling comel..paling kuat tido..berdasarkan undian ramai la..hehe..tapi yang tak bleh bla,diorang buat jugak anugerah untuk kapel terbaik..hahaha..bukan ade kapel betul-betul pun..based on gossip jer..aku pun tercalon jugak..aish..aku ngan checkmate(syazwan)?Tekejut bukan main bila dengar aku pun jadi calon..nampaknye diorang-diorang ni da tau rahsia aku..rahsia yang aku minat lelaki yang pakai cermin mata..hahaha..diorang korek kut mane pun aku tak tau..

Malam tu memang fun..best sampai tak ingat nak balik asrama..kene suruh balik,baru balik naik bas dengan kaki yang berat...hahaha..sweet memory that i cannot forget..miss all my classmate..huhu..

Sekian..

No comments:

Post a Comment