Saturday, December 31, 2011

Layan~~

Assalamualaikum dan selamat pagi..
Selamat menyambut tahun baru 2012 yang bakal tiba tak sampai 24 jam lagi.
Sebelum masuk tahun baru ni aku dah buat movie marathon..tak dela banyak sangat..mana-mana movie yang aku ade je..latest,aku tengok Ombak Rindu~~ Uuuuu..syahdu citer tu..;(

First time tengok bersama sorang housmate aku,aku banyak gelak je..ajuk-ajuk dialog diorang..berslang orang putih tu..hahaha..sampai salah sorang housmate aku pun heran..nape boleh gelak.Orang lain tengok citer tu nangis-nangis..

Second time tengok,baru dapat feel sedih..keluar jugakla setitik dua air mata.Betul la kata kate housmate aku yang heran tadi,kalo tengok ramai-ramai tak dapat feel.Tengok sorang-sorang baru dapat feel sedih tu..

Kalau boleh bagi rate,aku nak bagi 4 stars.Best citernye.Pandai Maya Karin bawak watak Izzah tu.Terkesan kat hati aku.Kucing dia pun pandai berlakon."Comel"..hehe..sapela tuan empunya kucing tu.Nampak cam baik je kucingnye.

Tapi citer ni banyak cam lompat-lompat.Based on the novel,it's suppose to be more tragic..can make people hydrate because loss a lot of water by crying.Hahaha..
Lompat-lompat pun nampak jugakla flow citernye..At the end,they are happy.

Sekarang,aku teringin sangat baca novel tu balik.Dah lama kut aku baca novel ombak rindu sebelum ni.Form 3..em..5 tahun lepas.Novel tu ade kesinambungannya tapi aku tak ambik tahu..orang kata tak best novel sambungan tu..ape pun,sekarang ni aku betul-betul nak baca novel Ombak Rindu tu balik.=(

Huhuhu...sekian..

No comments:

Post a Comment