Thursday, June 14, 2012

macam mane acuan,gitu ler kuihnye..

Assalamualaikum dan salam waktu senja..
Wuah..abis sudah killer payper..eh..dok-dok..esok ade satu lagi..
Adeh,letihnye ari ni..sangat..

Sementara menunggu maghrib ni,aku berehat sat dengan menaip blog..gane acuan,gitula kuih..ceritanya..orang selalu tanya atun kenapa siap awal sangat. Kenapa atun kemas barang awal sangat,balik lagi seminggu..atun tu memang selalu siap awal ke? Tension aku..

Selalu sangat statement tu aku dengar dan jawapan dia mudah je..abah aku memang dah trained adik-beradik aku untuk menjadi punctual. Abah pun punctual. Lambat kena tinggal.Lambat kena marah. Memang dari kecik lagi abah dah tekankan benda ni. Jadi,dah memang terbiasa siap awal.

Rasanye bende camtu ok.Bagus. Boleh jadi lebih berdisiplin. Nanti nak trained anak aku macam tu jugakla..hoho..

Sekian..
Wasalam..

No comments:

Post a Comment