There was an error in this gadget

Tuesday, May 22, 2012

sarapan pagi yang sihat

Assalamualaikum.
Selamat Pagi.
Mulakan pagi ini dengan keceriaan yang..yang..yang ape-ape jela..hehehe..=)
Salam 1 Rejab. Beruntungla sape yang puasa hari ni dengan niat yang betul. Bukan dengan niat yang terpesong.
Alhamdulillah,semoga mendapat ganjaran daripada Allah SWT.

Tapi aku tak puasa.Rasa macam tak sihat.Tambah lagi malam ni nak kene cepat gi kelas bi. Tak sempat berbuka nanti. Tapela...lain masa boleh puasa lagi.

So,sarapan aku hari ni..facebook ngan blog. Sihat ke itu? Sihat ape..pagi-pagi dah exercise jari. Exercise otak jugak sebab kena pikir nak cakap ape ni. Selain itu,sarapan aku ialah semangkuk buah anggur yang dibeli di The Store  Kangar semalam. Taklah semangkuk penuh,separuh pun tak sampai tapi disebabkan dia dalam mangkuk,maka dipanggil lah semangkuk.

Syok makan anggur sambil mengadap laptop ni. Satu-satu makan sampai tak sedar dah nak abis makan. Tambah pulak internet pagi-pagi ni laju. Nanti dah panas sikit,lambat la balik ni..T_T

Itu sajela yang nak dicoretkan. Citer sikit-sikit dah ar..panjang-panjang kang tak larat nak baca. Adios..
Wasalam.

No comments:

Post a Comment