There was an error in this gadget

Thursday, January 19, 2012

agak-agak la wei..

Salam..
Selamat petang..

Huh,soghi la noh..ari ni aku panas sikit..hati aku hangit ja..pas terbakaq..tengok tajuk pun tau la noh.Aku x pueh hati..gara-gara seorang hamba Allah ni..yang tak reti berbudi bahasa.
Memang jenihnye gitu kot..pertanyaan dijawab ngan kekasaran.Agak-agak la wei..perasaan deme je deme kisah..abih yang tukang bertanya ni tade terpikior? Memang tade la kan..

Oii..awak bukan hidup sorang jer dalam dunia ni..cakap tu cakap la elok-elok.Dapatnye orang panas baran,saje dapat pelempang.Nasib baik aku boleh sabar..Kalo tak aku bagi jugak tapak sandal saiz 5 ni.

Em..kakak atun..dalam dunia ni bukan semua orang macam kakak..sedor ler..terime ler dengan hati terbuka..tade masalah pun bagi kakak..dia aje yang bermasalah..ok..?
Chill..!(^_^)

By the way,malam ni aku nak balik ganu doh..naik bas..kul 8..jage diri yer..semoga semuanya selamat..sekian..
Wasalam..

No comments:

Post a Comment