Tuesday, June 28, 2011

My Cutest Friends


Her name is Bibi.My Mr.K gave her to me untuk harijadi aku yang ke-19.Kecik je Bibi but memberi 1000 makna dalam hidup aku.
Ni namanye Lala,berasal daripada perkataan Koala Kelabu.Ni Mr.K jugak yang bagi..=) Matanya besar..And I like ape yang Lala pegang..

Si merah jambu ni tak sempat nak bagi nama.Aku dapat masa form 2.Bear ni diberi sempena harijadi aku time tu and ade makna disebalik pemberian bear ni.Kecik dan pinky..

Hehehe..yang ni paling aku suka pegang sebab boleh bentuk-bentuk.Tak keras.Namanye KC diambil sempena nama my Mr.K. KC tak pernah bukak mata,tapi hopefully jangan bukak la..menakutkan..hehe..
Bantal peluk berupa spongebob tapi kakinya jauh ke bawah.Jadi teman tido since form 4.Aku beli ni kat Times Square KL mase lawatan kelas 4RZ.
Ini Bobo 1.Bobo ni hadiah daripada abang aku sebab aku dapat keputusan PMR yang molek.Bobo dulu gemuk tapi sekarang dah kurus sebab selalu masuk mesin basuh..
Sape tak kenal ni..? Mesti tak tengok tv.Cookie monster ngan Elmo..they came from Japan. Abang aku belikan masa aku kat matrik..Besar mata macam telur ayam.
Tadi Bobo 1 dan yang ni Bobo 2.Bobo ni daripada Negeri Sembilan.Classmate masa matrik hadiahkan sempena hari jadi aku yang ke-18.Gemuk la bobo ni..best buat peluk..
Bear ni putih macam susu,so aku namakan dia Susu,Susu jugak pemberian koleberasi roomate ngan bestfriend aku mase form 5.Susu kecik sikit berbanding Bobo 1 and Bobo 2.
Bende ni aku lekat kat cermin sebab bila kita tengok cermin,nampak senyum lebarnye dan kita pun ikut senyum.Ni namenya Kun..dipendekkan daripada perkataan Kuning.

As shown above,mereka sangat kiut.Tak marah bila kita pukul dia.Sentiasa ada disisi melainkan ade orang lain ambik.Hehe..Time kasih banyak-banyak kepada sesiapa yang telah memberi kawan-kawan kiut ni pada aku..I really appreciate it.Jumpa lagi akan datang..Papai..
Salam..

No comments:

Post a Comment