Friday, March 7, 2014

Kepulangan

Assalamualaikum dan salam jumaat.


Bertemu kita dalam laman maya fana ini..anda disanun saya disini, untuk anda membaca dan saya bercerita. Bercerita tentang apa? Teruskan membaca baru tau.

Aku pulang ke nanananana ganu kite. Disambut oleh umi dan abah. Masuk kereta takkan senyap. Mesti ada yang dibincangkan. Then,I told them stories about my sister. Berlanjutan daripada cerita-cerita tersebut maka abah pun membuka perbincangan tentang CRO(Cathode Ray Oscilloscope) dan kaitannya dengan televisyen. Ini semua gara-gara cerita adik aku buat lab test guna oscilloscope. Haha..

From oscilloscope,we jumped to radio. At that time aku rasa buat revision balik. The same thing as I learnt in Principle of Communication. Radio frequency,carrier frequency,
modulation and demodulation. 

Sampai rumah..

Aku bergegas ke rumah Nyi melahirkan anak-anaknya. Tak sempat letak beg,aku belek dulu anak-anaknya aka cucu aku. Semua macam ibu nya.Hoho.. Tapi 3 ekor anak bulus tu tak bukak mata lagi..Hm..

Yeah! ini lah mereka bertiga
Walaupun tak bukak mata lagi,kamu,kamu dan kamu tetap menjadi pojaan hatiku..

Aduh,pedih mata pulak. Nampaknya nak kena berehat dulu. Cukup sekedar waktu ini. Lain kali jumpa lagi. 

Bubye.

Wasalam.

No comments:

Post a Comment