Sunday, March 16, 2014

Ajinomoto of life

Assalamualaikum and very good morning. 




     Outside of the window is raining now. However the environment still warm,still have to switch on the fan. My housemates are still in their dreams. So, I take this opportunity to write this entry while I still having berkapoh ideas. Hehe..

     Ok,thats all for english session to warm up my brain. Jadi,berbalik kepada tajuk yang berkaitan di atas, semalam or aku lagi suka guna mareng telah berlangsungnya seven pillars yang perlu dihadiri oleh pelajar tahun akhir kejuruteraan dan perniagaan termasuklah diri ku ini. Insya Allah bakal bergraduasi bulan 9 nanti.

    It is almost 4 years aku duduk di menara gading ni. Dah jumpa ramai kawan. Jumpa banyak perangai. Hadapi saat-saat gentar peperiksaan. Kat sini juga aku jumpa kawan yang macam-macam jenis. Ada yang sangat baik,sangat kelakar,yang comel,yang cantik,yang rajin,yang biasa-biasa je,yang boleh diajak bersembang pasal ehem2,yang kecoh,yang poyo,yang bajet bagus,yang cari kita bila ada keperluan sahaja,yang sensitif,kaki gosip,yang rilek dan santai,yang kaya anak engineer,yang dah kawin(ade anak dah pun) dan sebagainya.

    Dalam 4 tahun ni hidup aku bagai ditambah-tambah ajinomoto untuk melengkapkan rasa. Tapi aku x maw guna ajinomoto,aku guna Hilal. Produk orang melayu keluaran negeri Kedah. Sedap! Hehe..

   Dah masuk subuh,so meh pi semayang dulu. Panjang umur aku tulis lagi. Bubye..

-Wasalam

No comments:

Post a Comment