Wednesday, April 6, 2011

bila aku tak de keje..

Assalamualaikum w.b.t.. hari ini kita akan membincangkan tentang perkara-perkara yang dilakukan bila tak de keje.. ni tak masuk hobi la.. bila aku tak de keje..bende first yang aku buat of course la tido..(-.-)ZzZz..best tido mase tak de keje...lena jer..mimpi pun indah je..hihihi..tapi tido ni boleh buat aku jadi malas bila aku ade keje.. bila aku tak de keje..yang kedua biasanye aku membaca.Tak kisah la baca ape.Sapu je ape buku yang ada depan mata..boring2 baca,tido.. bila aku tak de keje..yang ketiga ialah melukis atau mewarna..macam2 aku lukis...sekarang aku lebih berminat kepada mewarna.Print gambar yang nak diwarnakan then pos kat fb.Hohoho..best..basenye aku tak cepat boring buat bende ni.. bila aku tak de keje...yang keempat basenye aku buat keje rumah..Orang kate tetiba jadi rajin...sapu rumah,lap tingkap,lipat kain,basuh baju guna tangan and so on..nasib baik kat wang ulu ni tak de dapur..kalo ade maybe aku dah main masak-masak kat dapur. sebenarnye semua benda ni pun depend pada mood aku..ade jugak kadang-kadang bila aku tak de keje,aku karaoke..hohoho.. Itu sahaja daripada ku..aku tulis ni pun sebab aku tak de keje.hehehe..em..jap lagi ada kelas digital..baru ade keje..(^_^)see u next time..salam..

No comments:

Post a Comment